Year of Mercy Day

Today Project Trust celebrates the Year of Mercy Day!

It is an opportunity to reflect on the Year we are celebrating: the Year of Mercy, a Jubilee Year.

Hoy todos los colegios del Proyecto Trust celebran el Día del Año de la Misericordia. Es una oportunidad para reflexionar sobre año que estamos celebrando: el Año de la Misericordia, un Año Jubilar.

This first Friday in Lent, when we celebrate our Voluntary Fasting Day, we want to pray together and feel Lord’s Mercy, as a way of feeling the strengh for heeling, feeding, visiting, acompanying… for following that path that the Master shows to us: the works of Mercy.

En este primer viernes de Cuaresma, en que celebramos el Día del Ayuno Voluntario, queremos orar juntos y sentir la Misericordia del Señor, como una manera de sentir la fuerza para curar, alimentar, visitar, acompañar… para seguir el camino que el Maestro nos muestra: las obras de Misericordia.

Pray with us/Reza con nosotros. Oración de la mañana

Celebrate with us/Celebra con nosotros I

Celebrate with us/Celebra con nosotros II

Year of Mercy Logo Description                              mercy oil